Manga naruto

Ogłoszenie

Głosujcie na toplistach. Będzie nas więcej.

#1 2008-11-06 20:37:53

Naruto Uzumaki

http://images33.fotosik.pl/308/69df3203d4d5e02d.jpg

Zarejestrowany: 2008-10-31
Posty: 35
Punktów :   

Opis Bestii

Fimir- Pogłoski mówią że Fimiry są po części ludźmi, i po części demonami. Zamieszkują wrzosowiska i bagna. Są istotami które żyją w stałej mgle i nocy. Boją się światła.
Fimir jest humanoidem z beczkowatą klatką piersiową i mocnych nogach. Trójpalczaste pazury pomagają mu w wspinaczce. Wychudłe, silne ręce są najsprawniejszą częścią budowy Fimira. Głowa jest dosyć duża. Zamiast nosa mają otwór gębowy w kształcie dziobu. Zamiast uszu mają otwory gdzie są płytki rezonansowe. Wężowe ogony zakończone kłami i kośćmi są dobrą obroną. Często noszą łachmany i Metalowe ochronne płyty na kończynach i klatce piersiowej. Najsensowniejszymi brońmy są bronie Obuchowe. Maczugi i najróżniejsze pałki są poręcznymi brońmy w rękach Fimirów.

Wojownik:
Wojownik Fimirów nosi na sobie Ciężkie płyty z żelaza i z innych metali podobnego typu.
Hełmy z Rogatymi opancerzeniami. Wojownicy mają Na końcu ogona Miedziany obuchowy koniec Do obrony. Kolce i Gwoździe staranie wbite na koniec ogona. Ciężka Maczuga z Mnóstwem gwoździ.

Szlachcic:
Szlachcic Fimirów ma Zdobione odzienie z Wygodnym Chełmem z rogami jelenia. Oraz haczykowato zakończonym ogonem. Ogon przypomina kolec skorpiona, chociaż jest dużo większy i nie zawiera jadu.

Wojownik:
Długi miecz lub topór obu sieczny. Pancerz często skórzany lub żelazny.

Skaven- Szczur wielkości człowieka. Mając charakterystykę szczura nie trzeba długo  opisywać wielki dwunożny zwierzolud o długim ogonie i szczurzych łapach. Uzbrojeni w Różną broń sieczną czy białą, w grupie są silną masą. Dzidy czy halabardy są częstą bronią tych stworzeń. Dosyć lekkie opancerzenie minusuje na ich wytrzymałość. Sierść ociepla ich ciała. Szybkie i sprytne stworzenia chytrze chowają się na bagnach oraz mostach. Często w grupach.

Wojownik:
Dzida z Wielkim ostrzem przypominającą żyletę na końcu kija. Łachmany i porwane ubrania na swoich grzbietach. Długie Ogony oplecione w łańcuchy i strupy.

Szaman:
Ten rodzaj Szczurów jest dość umiejętny. Opanowali technikę mowy. Choć nie wyraźną. Szaman używa zwoi. Nie posiada pokładów energii co przymusza go do użytków zwoi i run. Mając wiedzę o każdej rasie jak i znając historię swej rasy jest dosyć poinformowanym rodzajem swego gatunku. Szaman ma umiejętności przywoławcze i zaklinawcze.
Potrafi przywołać zwierzęta rozmiarów psa. Oraz potrafi zaklinać rośliny aby nimi manipulować. Potrafi także sporządzać eliksiry.

Wyverna:
Gad o wielkiej posturze. Skrzydła I wężowy ogon. Toksyczny jad w krwi pomaga atakować wrogów. Około 20 metrów długości i 6 metrów wysokości. Dwie łapy służą pełnią rolę nóg. Trójpalczaste stopy są ostro zakończone. Tryska Jadem pozostawiając toksyczną chmurę.

Szkielety:
Nieumarli ludzie którzy zostali powołani do życia. Charakter ludzi pozbawiony emocji i uczuć. Często posiadają zdolność mowy, choć równie często ją tracą. Ciało wygląda od czystych kości do zgniłego ciała człowieka.

Wojownik:
Uzbrojony szkielet. Tarcza, Broń białą lub obuchowa. Często kolczugi, zbroje płytowe lub łachmany.
Jak i wojownicy są też łucznicy. Zwani dystansowcy. Uzbrojeni w łuki lub kusze. Dzidy czy halabardy, Szkielety które byli w przeszłości shinobi posiadają shurikeny jak i kunaie. Częstą bronią sieczną jest katana.

Licz:
Potężny Nekromanta – nieumarły. Posiada wysokie pokłady energii. Uzbrojony w laskę i łachmany zdobione w metalowe płytki są dobrą ochroną. Czaszka Licza przyodziana jest w tak zwaną koronę. Jest to lekki metalowy hełm który przypomina koronę. Wierzch hełmu jest gładki. Licze znają liczne zwoje które umieją szybko i poręcznie trafutować. Od przywołania szkieleta do Kościstego Piekła. Licze opanowują żywioł ognia i Śmierci. Potrafią przywołać do życia co chcą za wysoką stratą energii. Licze noszą przy sobie zdobione pasy i szaty. Porwane i poszarpane ale i tak wytrzymałe. Ten rodzaj nie umarłych jest bardzo Trudną przeszkodą na Większych grobowcach. Licz mając martwego wroga może powołać go na swoją stronę przywołując go do życia.

(Skrócony)
Ludzie: (Wiadomo co to są za istoty więc bez opisów szczegółowych)

Weteran- Ciężki dwuręczny miecz lub lekki siekacz. Tarcza Lub druga broń, sztylet lub krótszy miecz. Cięższa zbroja płytowa lub skórzana.
Hariku- Długa poręczna katana, sztylet. Kaptur szeroki. Czarna szata. Skrytobójca.
Herszt- Opancerzony Barbarzyńca z Toporem lub kataną. Ciężka zbroja płytowa.
Tarczownik- Mężczyzna z toporem lub ciężkim mieczem. Ciężka tarcza i Płytowa zbroja i hełm.

Zwierzęta:
Czarny wilk- Dużo silniejszy Wilk.
Warg- Wielki Pies o rozbudowanymi kłami i pazurami.
Niedźwiedź- Wielki ssak O wielkich szponach i kłach. Silny przeciwnik.
Jaszczur- Wilki gad o kłach wychodzących z łba i grzbietu. Kolosalna liczba zębów.
Ter-han- Latający gad o dwóch nogach zakończonymi długimi pazurami. Głowa Jest długa z spiczastym pyskiem. Szerokie skrzydła.
Pao-kai- Dużo większy stwór od Ter-hana. Jest 5x większy od poprzedniego stworzenia. Rozpiętośc skrzydeł mierzy 20 metrów. Długośc mierzy 25 metrów. Miliony kłów i zębów w swojej wielkiej gębie.

Harpie - Kobieta skrzyżowana z Ptakiem lub uskrzydlonym stworzeniem. Skrzydła i pazurowate kończyny są dobrym sposobem obronnym. Często odziane w szmaty lub łachmany. Nie używają Broni.

Ork – Zielonoskórzy to Masywna rasa zawsze w grupach. Broń obuchowa jest ich ulubionym środkiem ataku. Skórzane Kurty lub ćwieki w skórze są Również źródłem obrony.
Młoty, Topory lub Pałki z Gwoźdźmi.

Ork Szaman – Używający Ork Zwoji i Runów. (Patrz Skaven Szaman) O wiele  wytrzymalszy i więcej gadatliwy w pełni opanował język ludzki. Z lekkimi nie wymowami.
Ork ten dodatkowo posiada umiejętność wyszczerzania kości kręgosłupowych z pleców wielkości Sztyletów.

Ork Wojownik – Cieżka Broń i Pancerz. Tym się różni od normalnego Orka

Utopce – Nie umarli powstali z rzek lub innych zbiorników wodnych. Zamieszkują najczęściej bagna i jeziora. Broń podobna do :
Utopiec Banita
Utopiec Herszt
Utopiec Weteran

Upiór – Wychudzone trupy o twarzach umarłego człowieka. Zasilony Jakąś klątwą ma teraźniejszą postać. Umiejętności to: Znikanie, przywołanie od 1-2 Szkieletów bez broni.
Bariera z Kości, Rozpylenie trującego powietrza.

Mutant – Człowiek o Kończynach zwierzęcych. Uzbrojeni w Pałki lub Miecze krótkie.
Możliwe mutacje to:
Rogi. Szczypce, Wielkie uszy, Ogon, Kły, Kolczasty ogon, Dziób, Jednooki, Otyłość, Wrzody, Zwierzęcy pysk, Zwierzęce odnóża, Wychudła sylwetka, Ogromny, Troje oczu.
Każy Mutant ma 3 Mutacje.


BOSSY

Cyklopi
Jedna z najbardziej nietypowych jednostek. Ci jednoocy olbrzymi miotają ogromnymi głazami, mogą także burzyć nimi mury zamków podczas oblężenia! Wysoka skuteczność ich ataku, oraz w walce wręcz czynią z nich groźnych przeciwników. Wysokie Bydle z jednym okiem. Wielkie Maczugi wyrobione z Pni drzewa są ich podręczną i szybką do zdobycia bronią.

Czarty
Ta silna i szybka jednostka nie zasługiwałaby na szczególna uwagę, gdyby nie fakt, iż potrafią wywoływać demony. Jednym ruchem swego czarciego bata mogą przechylić szalę zwycięstwa, tworząc nową grupę stworzeń. Demonie Rogi zdobią ich głowy. Kolczasty Ogon jest dobrym sposobem na atak jak i obronę. Lekka zbroja lecz wysokie umiejętności.
Potrafią przywoływać nie umarłych oraz umieją kumulować Ogień w wybranym miejscu.

Wódz Centaurów
Człowiek-Koń Jednym słowem Centaur. Wysokiej klasy opancerzenie oraz szpiczasty hełm na Głowach z Rogami jelenia zdobi ich głowy. 4 odnóża Są ich plusem ze względu na ich szybkość. Ciężkie włócznie są wygodą bronią dystansową jak i obronną. U pomocy ma często Zwykłe pomniejsze Centaury noszące skórzane pancerze i łuki.

Elfi Oficer
Elf jako rasa Długo żytnia jest wysoko szanowaną rasą. Mądre i zwinne istoty zamieszkujący lasy i inne tego typu miejsca. Jego walorem i atrybutem jest Łuk. Długi Elfi Łuk jest jego najlepszą bronią potrafi szybko przeładowywać Broń jak i wystrzeliwać od 1-5 pocisków na raz. Ma również umiejętności. Nie są tymczasowo znane.


Rikudo Sennin - zaginiony ninja
Klan:
Ranga: Hokage - Rikudo
Kekkei Genkai:
Demon:
Umiejętności:
Bramy:
Kontrakt:
Chakra:
Złoto:

Jutsu:
Silne techniki:
Techniki klanu:
Jutsu Organizacji:
Własna technika:
Artefakty:
Broń:

Specjalizacja:
NinJutsu -
TaiJutsu -
GenJutsu -

Statystyki:
Siła -
Wytrzymałość -
Zręczność -
Szybkość -
Reakcja -

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl